Hai

Dah beberapa hari aku tak update belog aku ini. Pagi ni rasa rindu nak membuka belog dan menulislah sepatah dua kata. Seminggu dua ni aku sibuk dengan urusan duniawi.. tu la pasal tak sempat nak menulis. Ada banyak yang aku tulis tapi belum sempat nak edit untuk dipublishkan ke dalam belog ini. Sampai hujung minggu ni mungkin tak sempat nak edit sebab banyak kerja ooo nak diselesaikan..

(Mesti wawa (peminat blog no. 1 aku.. hahaha) kata ibu cam bagus aje.. banyak kerja). Serius beb, aku siapkan kek orang tempah (sementara tunggu kek masak aku curi2 time ni nak lepaskan gian menulis) pastu hari rabu nak siapkan 100 pcs pizza mini yang nak dijual tu, pas tu nak buat punch card bulan 3, pas tu nak buat gaji, pas tu nak bayar gaji pekerja lagi (aku pun tungguuuu gaji juga ni..), nak gi jemputan kahwin lagi, nak balik tengok mak lagi.. sibuk tu.

By the way, hidup ini perjuangan, jangan mengaku kalah pada kesibukan. Sebab Allah kurniakan cukup waktu 24 jam sehari. Yang penting ada yang harus didahulukan dan ada yang mungkin boleh di postponkan..

Aku chow dulu sambil nyanyi lagu Alex Raja Lawak.. “Rugi kamu tak ambil saya… lalalalalalalala”

About che cma

aku hanyalah insan biasa, yang menumpang di bumi Allah yang luar biasa, bercita-cita menjadi muslimah sejati
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

