Selamat Pengantin Baru Ain

6/2/2010 selamat sudah Ain anak kak Sue menjadi isteri orang..

Beberapa hari sebelum ni, kitaorang agak sibuk jugalah membantu Kak Sue apa yang patut. Alhamdulillah, sehinggalah 7/2/2010 majlis perkahwinan Ain telah selamat dilansungkan dengan sederhana tetapi agak meriah lah juga.

Sebab sibuk buat kerja aku tak bawalah kamera dan hp untuk amek gambar. Cuma dapat amek gambar bilik pengantin aje lepas mak andam siap pasang smuanya.

Inilah gambarnya:
bilik pengantin ain

Kawan aku Kin pulak memasak ayam golek untuk makan beradab. Aku tolong hias aje. Resepinya ada kat blog aku http://resipi-bulanhijau.blogspot.com . Fokus kat hiasan tu, cantik tak?? kalau cantik, bolehlah panggil aku kalau nak dekorate masakan pengantin korang. hahaha…

Lawa taK?
Ayam golek yang telah siap dihias

Untuk Ain , selamat pengantin baru, moga kekal ke akhir hayat.

About che cma

aku hanyalah insan biasa, yang menumpang di bumi Allah yang luar biasa, bercita-cita menjadi muslimah sejati
This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s