Kek Pelangi dan Kek Marble

Sebulan dua ni aku sibut sibuk amek tempahan buat kek. Ada dua jenis kek yang aku buat, iaitu kek pelangi dan kek marble. Tadi pagi aku baru delivered 6 biji kek pelangi dan sebiji kek marble yang diorder oleh Ani, Zarahman. Alhamdulillah..

Hari ini walaupun aku demam sikit, aku tabahkan kuatkan badan aku untuk melaksanakan tugas-tugas membuat kek tersebut. Alhamdulillah, everything is ok.

Cerita pasal demam, semalam, balik dari kg aku rasa tekak aku sakit semacam jerk. Pas tu hidung berair, kepala pening sikit. Tapi tak la teruk sangat demam aku ni. Demam kifarah kot.. Ialah sebagai manusia biasa aku ni slalu gek buat ksalahan2 terutama pada my hubby. Kekadang tu aku melawan (tapi melawan dalam hati aje), tu la pasal kot Allah nak hapus dosa aku dengan memberikan aku demam.. hua haha…

About che cma

aku hanyalah insan biasa, yang menumpang di bumi Allah yang luar biasa, bercita-cita menjadi muslimah sejati
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

