Everybody are home!!

15/11/2009 – aku and family pi jemput apip kat uitm segamat. Apip cuti sampai end of december ni. Well, smua orang dah ada kat umah skrang ni.. saat-saat yang memang aku nantikan, bersama-sama satu kluarga seperti dulu-dulu.

Perjalanan ke segamat diselubungi dengan hujan memanjang. oh ye, masa pergi tu, singgah kat umah ibu mertuaku, dan tidur semalam. Lebih kurang kol 4.15. ptg, baru bertolak ke segamat. Sampai kat bekok, apip telefon, dia dah ready daa… kol 6 lebih baru sampai uitm. ambil apa yang patut, chow balik masai. sampai umah kurang sikit pukul 11.00 malam.

Isnin aku gi jogging sorang-sorang beb. Selasa pergi ngan apip. Rabu aku deman tak leh nak bangun, tidur memanjang sepanjang hari. Kamis pun still tak gi jogging.. deman dah kebah, tapi batuk masih truk lagi.

Najwa pun dah stat pening kepala, hopefully dia tak demam, cian dia kalau demam.

Aku chow dulu aa.. laen kali aku tulis lagi.

About che cma

aku hanyalah insan biasa, yang menumpang di bumi Allah yang luar biasa, bercita-cita menjadi muslimah sejati
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

