23march, 2009

Bismillahhirrahmannirrahim..

Alhamdulillah, sehari lagi dapat bulan hijau terus bernafas di bumi Allah ini.

Hari ni anak-anak dah kembali ke sekolah. Dalam pkl 10 lebih bulan hijau janji ngan kawan nak gi tgk2 kain kat masai.  baru nak gerak, ada tetamu datang.  so, cancel le janji ngan cik kin.  layan haziqqq…. Kin, kita gi esok je la insyaAllah.. tak larinya kedai kain tuh…

Pkl 2.30 gi amek amiera balik skolah.  nampak dari jauh muka moncong jerk.. sori le ibu lambat sikit.  Tadi nak masuk dalam keta rasa masuk dalam oven, tu tunggu sjuk baru boleh masuk.  Ptang hantar amiera gi amek memory card kat umah kawan dia kat vista, pas tu gi cuci gambar dan hantar pulak  gi tuisyen.  Balik2 si kecil dah mengeluh sakit kaki.  so beri la rawatan apa yang patut.  alhamdulillah, maghrib tadi dah ok balik.

hari ni biasa2 aje tapi tetap satu hari yang indah yang menarik telah bulan hijau lalui.

salam.

About che cma

aku hanyalah insan biasa, yang menumpang di bumi Allah yang luar biasa, bercita-cita menjadi muslimah sejati
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s