21March, 2009

Bismillahhirrahmannirrahim..

Alhamdulillah.. dipanjangkan lagi sehari umur bulan hijau.  Pagi tadi celik aje mata, lpas buat ape yang patut, terus tolong cik miera jahitkan alas meja sekolah dia.  mak aii.. dengan kawan2 dia skali punya.  Tapi x pe.. dapat juga bulan hijau praktis menjahit..

Hari ini bulan hijau gi jemputan kahwin di bandar penawar, kota tinggi.  Jauh juga perjalanannya, lebih dari 2 marhalah.. boleh solat jamak qasar.  Bandar penawar ni dulu, tempat en apip belajar dari form 1 – 3.  Lpas tu en. apip balik ke skolah kat sini balik.  Dah dia tak nak duduk hostel, nak paksa cam ner..  Alhamdulillah walaupun dah duduk kat umah, anakanda bulan hijau tu, belajar still ok.  Result spm pun alhamdulillah..

Balik jemputan tak singgah mana2 pun.. terus balik rumah, coz bonda bulan hijau nak datang bertandang.  Alhamdulillah, minggu depan ni ada la kawan pagi2..

So, tak ade la yang menarik sangat nak dicoretkan hari ni..  InsyaAllah bertemu lagi.. Salam.

About che cma

aku hanyalah insan biasa, yang menumpang di bumi Allah yang luar biasa, bercita-cita menjadi muslimah sejati
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s